La pau i la llibertat - Sufi.cat
6082
wp-singular,post-template-default,single,single-post,postid-6082,single-format-standard,wp-theme-bridge,wp-child-theme-bridge-child,bridge-core-2.0.2,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode_grid_1300,qode-content-sidebar-responsive,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-13.7,qode-theme-bridge,disabled_footer_top,wpb-js-composer js-comp-ver-8.7.2,vc_responsive
La pau i la llibertat. Foto

La pau i la llibertat

Dues coses em semblen molt clares:

la primera, que per sentir-nos plenament lliures necessitem que els altres també siguin lliures. Com podríem sentir-nos lliures si sabem que altres no ho son?

i la segona, que per aspirar a que al món hi hagi pau cal, primer, aprendre a estar en pau amb un mateix. si no sabem estar en pau amb nosaltres mateixos, perquè hauríem de pensar que les altres persones sí que ens poden aportar pau?

Aleshores, per ser lliures i poder viure en pau necessitem als altres tant com ells ens necessiten a nosaltres.

Tags:
,
No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.